Info ITM ARAD

Comunicat de presă


Comunicat de presă

Inspecția Muncii a aplicat amenzi în valoare de 1.635.302 lei și a depistat 123 de persoane care lucrau fără forme legale într-o săptămână

Inspecţia Muncii a desfăşurat, în perioada 21 – 25 septembrie 2015, acţiuni de control în urma cărora s-au aplicat amenzi în valoare totală de 371.659 euro, adică 1.635.302 de lei. Au fost depistate 123 persoane care lucrau la negru. Dintre acestea 14 erau din județul Timiș și 10 din județul Galați.

În domeniul relaţiilor de muncă, la nivel național s-au aplicat amenzi în valoare de 1.277.802 lei din care 890.002 de lei pentru muncă la negru. Pentru primirea la muncă a mai mult de cinci persoane fără contracte individuale de muncă, inspectorii de muncă au făcut 2 propuneri de cercetare penală, una în județul Galați și una în județul Neamț. Au fost sancţionaţi 358 de angajatori.

Pages: 1 2

Atentionare

Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad nu are competenţa legală de a aprecia calitatea serviciilor agenţilor economici care mediază angajarea în străinătate, conform Legii 156/2000 republicata.
  
Inspecția Muncii - avertisment privind munca în străinătate prin intermediul agenților de plasare forță de muncă
  
 
 
 
 

Noutati ITM

Anunt achizitie publica

Anunt achizitie publica

INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ ARAD cu sediul în Arad, strada Episcopiei nr. 11-13, C.I.F. 12337817, anunţă iniţierea procedurii de achiziţie directă de...

 
Anunt achizitie publica

Anunt achizitie publica

INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ ARAD cu sediul în Arad, strada Episcopiei nr. 11-13, C.I.F. 12337817, anunţă iniţierea procedurii de achiziţie directă de...

 
Anunt achizitie publica

Anunt achizitie publica

INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ ARAD cu sediul în Arad, strada Episcopiei nr. 11-13, C.I.F. 12337817, anunţă iniţierea procedurii de achiziţie directă de...

 
Anunt achizitie publica

Anunt achizitie publica

INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ ARAD cu sediul în Arad, strada Episcopiei nr. 11-13, C.I.F. 12337817, anunţă iniţierea procedurii de achiziţie directă de...